Category

Followers

Blog Archive

Powered by Blogger.

About Me

Yeto Vellipoyindhi Manasu Movie Songs Tracklist And Songs Coming Soon.....Exclusive 1st On Net!!11




Movie Name : Yeto Vellipoyindhi Manasu Telugu Movie Audio Songs
Cast : Nani , Samantha
Artists : Various, Ramya Nsk, Shaan, Karthik, Sunidhi Chauhan, Ilayaraja, Bela Shende, Suraj Jagan, Yuvanshankar Raja
Music Director: Ilayaraja
Lyrics: Anantha Sriram
Director : Gautham Vasudev Menon


Tracklist IN Image


Yeto Vellipoyindhi Manasu Telugu Movie MP3 Songs:


~~~~~~~~~~~~~~~~Tracks~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Yedhi Yedhi (6 Min 07 Sec)
Singers : Shaan, Ramya NSK


2. Koti Koti ( 05 Min 34 Sec)
Singers : Karthik 


3. Atu Itu ( 03 Min 55 Sec)
Singers : Sunidhi Chauhan


4. Laayi Laayi ( 06 Min 02 Sec)
Singers : Ilaiyaraaja, Bela Shende


5. Nachaledhu Maava ( 06 Min 00 Sec )
Singers : Suraj Jagan, Karthik


6. Yenthentha Dhooram ( 04 Min 19 Sec )
Singers : Karthik


7. Ardhamayyindhinte Inthena ( 04 Min 06 Sec )
Singers : Yuvanshankar Raja


8. Inthakaalam ( 05 Min 57 Sec )
Singers : Ramya NSK





  
Co
MING  SOON . . . !



0 comments for �Yeto Vellipoyindhi Manasu Movie Songs Tracklist And Songs Coming Soon.....Exclusive 1st On Net!!11�

Leave comment

Recent Post

Coming Soon